نظرات 2 + ارسال نظر
داوود دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام احسان جان داوود هستم از تربت جام میخاستم بدونم قیمت یک جفت جوجه چینه خور شده تو گناباد چنده با تشکر

بیناباجی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ق.ظ http://sitebest.mihanblog.com/

اقا احسان سلام
بیناباجی هستم البته قاین میشینم وبلاگ قشنگی داری کبوترات هم عالی هستن اگه امکان داره قیمت یه جفت جوجه زرد و سیاه چینه خور اسکندرون رو برام اس کن
واگه اماده داشتی به من خبر بده
ضمنا به وبلاگ من هم به سر بزن

سلام اقای بیناباجی احسان هستم از گناباد 09158012545 فعلا که ندارم ولی یکماه دیگه تماس بگیرید قیمت اسکندرون زرد پر پوش شده باشه قیمتش مناسبه تو گناباد شما یکماه دیگه از همین تاریخ تماس بگیر با شماره تلفن من با تشکر در ضمن در گوگل به هنگام سرچ بنویس کبوتر اسکندرون احسان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد